2010-10-01

BOLATXO MAJIKOA

Txikia ninzela, gurasoek lagundu zidaten etxetxo hau egiten. Orain berrogeita hamar urte ditut eta, noski, oso gutxitan erabiltzen dut, baina gaur,bai, erbili beharra izan dut. Gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.
Nire seme-alabakin joalasten ari nintzen eskutatzera eta bolatxoan ezkutatu egin naiz. Nire seme-alabek ikusi nindutenean harrituta geratu ziren, balatxotik atera eta barrengoa erakutzi nien. Hainbeste gustatu zitzaien, oparitu egin nien. Han beti jolasten zuten, baina egun batean, eskolatik irten zirenean zapaltzaile batzuk atzetik korrika joan ziren, baina bolatxoan sartu et salbatu ziren. Handik aurrera bolatxo majikoa deitu zioten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

itziarylola@gmail.com,jrirakasle@gmail.com