2010-11-17

ETXE SORGINDUA


Ezin nuen sinetsi ikusten ari nintzena. Etxe hartako leiho batetik makina bat liburu irten ari ziren. Sorginkeria ote? Beste trikimailu bat liburu gehiago saltzeko? Etxeko jabea burutik eginda zegoela?... Jakinminaren jakinminez , hurbildu nitzen.
Sartu nintenean makina bat ikusi nuen, liburuak bota eta bota ari zen, baina halako batean, makina gelditu zen eta kamioi bat eraman zituen liburu guztiak. Nire bizikletarekin segitu nion eta kiosko batera eta liburutegietara eraman zituen. Lagunei abisatzera joan nintzen. Etxera iritsi ginenean ez zegoen makinarik ezta libururik ere. Orduan lagunak uste zuten broma bat zela ,eta joan ziren baina nik han segitu nuen etxeari begira, eta orduan berriro hasi zen liburuak leihotik botatzen. Lagunei erakustera joan nintzen eta etorri ginenean ez zegoen ezer bakoitza bere etxera joan zen, baita ni ere. Hurrengo egunean berriro joan nintzen eta etxea ez zegoen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

itziarylola@gmail.com,jrirakasle@gmail.com